Дали сте свесни за врската ум/тело кога бевте тинејџер? Што ти значи тоа? Толку многу од нас лебдат низ нашите животи во режим на авто-пилот, додека болките или сериозните повреди не не спречат во нашите патеки. Што кога би можеле да го поврземе умот со телото на порана возраст и да спречиме да се развијат такви болки на прво место?
Што значи врската? Според мое мислење, тоа е да го натера мозокот да го слуша телото. Можете да го поврзете мозокот со телото користејќи сензорни повратни информации на неколку начини. Можете да ја користите гравитацијата додека стоите или можете да користите сензорни реквизити, како што се шилести топки, ѕидот, шипки, топчиња, мат или реформатор за да го вклучите мозокот. Дали сте се обиделе да балансирате на едната нога и да размислувате за список на работи што треба да ги направите? Невозможно е!
Пилатесот го фокусира умот на овде и сега, оддалечувајќи ве од стресните фактори или грижите на денот.
Тинејџерите се толку преоптоварени овие денови со заситени доводи на социјалните мрежи и стресови на испити, што им треба и заслужуваат да имаат вграден метод што ќе им овозможи да се фокусираат на сопствениот ум и тело и да ги натераат двајцата да се слушаат еден со друг.
Што може да направи пилатес за да помогне?
На мозокот му треба простор за да го слуша телото. Колкумина од нас џогирале со отсутен ум на лентата за трчање во теретана, гледајќи го ТВ екранот? Или го преминавме патот без да провериме дали има автомобили затоа што сме прилагодени на најновиот подкаст или повик? Исклучувањето помеѓу умот и телото е вистински проблем.
Кои се главните работи што ги гледам?
Горниот дел од телото плитко дишење. Точки на напнатост – стресот генерално се појавува повеќе во горниот дел од телото кај тинејџерите, бидејќи тие често се навиваат поради завршувањето на домашната задача на биро или на компјутер. Гледам и многу физички знаци во форма на вкочанет и затегнат врат, флексори на рамениците/колковите и глутеси. Јазик на телото – изгледа нејасно / генерално нема концентрација и фокус.
Еве ги моите топ 5 пилатес вежби за ангажирање на умот и телото:
1.Фокусирајте се на здивот – подготовка
Зошто е толку корисно?
- Самото дишење во горниот дел од телото создава маѓепсан круг. Рамената се подигаат, а брадата се набива напред. Откако ќе се формира овој модел на плитко дишење, многу е тешко да се остави тоа и да се ослободи.
- Пилатес опфаќа метод за придвижување на свесноста кај мене. Координацијата на екстремитетите кои се движат во дует со здивот го фокусира умот на овде и сега, наместо да дозволи грижите да заземат.
- Друг метод за фокусирање на здивот е дишењето во кутија. Едноставно вдишување за броење 4, задржување за 4 и издишување за броење 8 ви овозможува да останете присутни со здивот. Тоа е неверојатно заземјување.
2.Шилеста топка – се тркала на стапалата или до ѕид (гребење на мечка)
Зошто е толку корисно?

Се чувствува добро! Често ја користам оваа вежба на почетокот на часот, додека моите тинејџерски клиенти разговараат за нивниот ден. Обезбедува добра точка за фокусирање, бидејќи тинејџерите можат да почувствуваат вистинска разлика во нивните тела пред и по вежбањето. Исто така, им дава моќ да сфатат дека можат да си помогнат да се чувствуваат подобро со мали ефективни техники.
Точки за набљудување:
- Внимавајте да ја тркалате топката (ако стои) помеѓу медијалната граница на скапулата и каналот помеѓу спинозниот процес. Никогаш не се тркалајте на вистинскиот ‘рбет.
- Изведете мали сквотови нагоре и надолу по ѕидот тркалајќи ја топката во каналот. Останувајќи во мало сквотирање, ротирајте го телото десно или лево во зависност од тоа каде е поставена топката.
- Ако се тркалате на стапалата за ослободување на плантарна фасција, ставете го задниот дел од лакот на топката, со умерен притисок.
3.Лежејќи на валјак од пена (или завиткан во ролна пешкир)
Зошто е толку корисно?
Повторно, се чувствува добро! Лежењето на ролери од пена им овозможува на градните мускули да се отворат и издолжуваат, што е добар противотров за заоблените, затегнати гради и раменици. Тоа му овозможува на ученикот да почувствува како телото природно се ослободува. Овој фидбек го враќа мозокот како позитивно искуство.
Точки за набљудување:

- Не дозволувајте рацете едноставно да паднат на подот.
- Искористете ја моќта на здивот. Имам тенденција да ги учам рацете што се отвораат при вдишување и ги натерам учениците да замислат дека ја притискаат раката меѓу дланките додека се затвораат при издишување.
- Додадете во оваа низа со додавање на краци/ветерници/кругови/ореоли во стативата.
4.Сирената
Зошто е толку корисно?
Врвната вежба за добро чувство! Го издолжува и го отвора страничното тело. Совршена комбинација помеѓу здивот и истегнувањето кон небото. Тоа му овозможува на ученикот целосно да ги прошири градите при дишењето, како и да го подготви телото за свиткување и ротација.
Точки за набљудување:

- Погрижете се да ги држите рамената надолу, подалеку од ушите додека ја продолжувате раката над главите.
- Обидете се да спречите распалување на ребрата или заоблување на грбот додека се закривувате на страна.
- Имајте за цел да ги задржите седечките коски приземјени додека истегнувањето се протега и издолжува торзото
- Некои ученици можеби ќе треба да седат со испружена нога пред нив или со двете нозе превиткани напред ако имаат тесни тетиви или флексори на колкот.
5. Мачка што се лула
Зошто е толку корисно?
- Го отвора долниот дел од ‘рбетот, кој често е затегнат, како и косите кога рацете се одземаат лево или десно.
- Го учи ученикот да го иницира движењето од карлицата и последователно да го свитка ‘рбетот при издишување.
- Одржувајте ја C-кривата на ‘рбетот додека ученикот почнува да се лула назад кон стапалата, а потоа клекнат на четири точки.
- Погрижете се рамената да не се премногу издолжени или подигнати

Што треба да покрие секој тинејџерски час по пилатес:
- Контролата на здивот е клучна. Откако ова ќе се совлада, ќе се воспостави врската со умот и телото.
- Помогнете им на тинејџерите да разберат како да дишат добро и да ја почувствуваат разликата помеѓу абдоминалното дишење и дишењето во ребрата. Често користам пешкир или лента околу ребрата за да ги натерам учениците да го почувствуваат „движењето“ на белите дробови и ребрата додека се шират и се собираат. Исто така, имам тенденција да ставам кесичка со тестенини или малку вреќа со песок на нивните стомаци кога лежам, за да ја почувствувам разликата помеѓу издигнувањето на вулканот на стомакот кога дишам во абдоменот и влечењето надолу или спуштањето на ребрата до карлицата. на издишување.
- Сетилните повратни информации се клучни. Натерајте го ученикот да развие свесност за телото и проприоцепција слушајќи го она што телото му го кажува. Кога стојат, дали стапалата се тркалаат внатре или надвор, дали трите точки на нивните стапала се во контакт со подот? Кога лежат, кој дел од нивните ребра и ‘рбет/карлица се во контакт со подот? Дали нивниот грб е заоблен, рамно на подот или во средината на двете?
- Натерајте го ученикот да размисли како се чувствуваат нивните тела пред и после вежбање. Скенирање на телото ако сакате. Поголема е веројатноста да се вратат и да сакаат повторно да одат на часови ако се чувствуваат издолжени и опуштени до крајот.
Пред се друго, забавувај се! Користете реквизити за да го подобрите сензорното искуство и да ја осветлите љубопитноста. Воспоставувањето добри шеми на движење порано во животот ќе ги постави учениците на доживотен пат кон движење и чувство на подобро. Каков подарок да се даде на помладата генерација!