Mотивација – нема повеќе изговори

На почетокот на годината, фитнес и пилатес студија пукаат во рабовите со мотивирани новодојденци. Но, само неколку недели подоцна, истите лица никогаш повеќе не се појавуваат за време на тренингот. Што ги прави овие луѓе поразлични од нивните внатрешно послабо јас нека контролира и откажува, од оние кои имаат убаво тело и успешно работат кон своите цели? Одговорот е: Мотивација и внатрешен погон.

Пилатес мотивација – каков тип сте?

Во суштина може да се каже дека секоја личност поединечно и мотивирани според другите приоритетни нивоа. Еден од нив е (суштински) доволно мотивиран да работи напорно на своите цели. Тој ги формулира овие независно и следи внатрешен поттик за успех и потврда. На други им е потребно надворешно (надворешно) влијание за да можат да работат кон одредена цел и да се мотивираат себеси за тоа. Дем суштински мотивациски тип послабото јас е странски збор. Тој има силно размислување за волја и одлучност. На надворешен мотивациски тип од друга страна, бара трајно надворешно дејствување со цел успешно да се продолжи патот што започнал, без да се расејува од искушенијата.
Потоа ќе ви ги обезбедиме најважните извори за надворешна мотивација.Се разбира, секогаш има Мешани форми. Понекогаш обуката се одвива како часовник. Со недели, деновите за обука се вистински светли точки во неделното и дневното планирање.Одење на обука не бара никакво надминување. Напротив. И тогаш повторно изгледа поинаку – неопходна е надворешна мотивација за спортските чевли да бидатврзани.За да бидете успешни, важно е да откриете која форма на мотивација најдобро одговара за вас. Мотивацијата е клучот за успехот.

Како се мотивирате да вежбате?

Пилатес-мотивациони изреки немаат никакво влијание врз вас и секогаш се прашувате: Како се мотивирам да вежбам? Имаме 6 совети за вас кои треба да ви помогнат конечно да го надминете послабото внатрешно јас и уште повеќе да се забавувате додека вежбате. Наш совет: започнете ја бесплатната проверка на телото Добијте бесплатни совети за обука и исхрана прилагодени на вашите потреби и откријте што треба да направите за да добиете подобри резултати.

Пилатес мотивација преку социјалните мрежи

Благодарение на глобалното вмрежување, сега е можно да се оствари заеднички интерес за спорт и здрава исхрана во големите фитнес заедници. Мотивација и поттик за фитнес тренинг може да се најде во успешните приказни на многу други кои го документираат својот тренинг, нивната диета, како и успехот и неуспехот. Нашите топ 3 контактни точки за мотивација за фитнес во социјалните мрежи се:

Мотивациони видеа

Постојат многу мотивациони видеа во соодветните видео портали. Поради постојаната интеракција на прогонувачката музика, емотивните слики и брзото уредување, обично може да се изведат многу добри краткорочни мотивации за тренингот. Инстаграм спортисти/модели/хаштагови На платформата за слики во Инстаграм, фитнес моделите и спортистите нè инспирираат секој ден со своите впечатоци и не охрабруваат да живееме ист начин на живот и да го споделуваме во заедничките заедници. Вистински мотивациони бомби може да се најдат во социјалната мрежа со хаштагови „мотивација за пилатес“. Покрај тоа, можете да видите и многу впечатоци и фотографии од обука од наши клиенти на нашиот канал на Инстаграм под @foodspring и самите да станете дел од пилатес-движењето.Здравата и урамнотежена исхрана е дел од здравиот начин на живот за пилатес. Нашите вкусни протеински шејкови се совршен додаток во исхраната и идеално прилагодени за замена на нездравите закуски.Вегански протеин – оној зелеамино биолошка вредност.

Пилатес мотивација преку партнер за обука

Заедничката обука ги мотивира и зајакнува социјалните вештини. Заедно со соодветен партнер за обука, можете да избегнете мотивациони карпи, долини на вкрстени тренинзи и да постигнете чувство на достигнување што ќе остане незаборавно. Обука за двајца или во групи не само што мотивира, туку исто така помага да ги задржите датумите за обука кога вашата мотивација е во подрумот. Без разлика дали ќе си дадете активна помош во обука за градење мускули, едноставно запознајте се или направете игриви натпревари – заедничкиот тренинг мотивира, држејќи се до тоа и надминувајќи се себе си. Предностите на заедничката обука: Чувството на заедништво ја зајакнува довербата во сопствената сила можни се партнерски вежби и активна помош меѓусебна контрола на квалитетот на движењето Датуми на задолжителна обука особено е голема мотивацијата за вежбање во групи или тимови.Разиграните тимски натпревари помагаат во подобрување на перформансите

Пилатес мотивација преку музика

Научните студии покажуваат дека слушањето музика додека вежбате е Зголемете ги перформансите може. Theелбата за вистински тренинг исто така се зголемува нагло поради претстојното искуство со слушање. Ако не можете повторно да се мотивирате за тренингот, треба да ги свртите слушалките максимално и само да слушате една од многуте списоци за пилатес плеј или вашиот омилен бенд. Различни стилови на музика се погодни за различни видови на спорт, со цел да се зголеми спортската мотивација и да се претстават добро. На пример, рап за трчање – решетките во минута одговараат на околу 50% од чекорите на трчање во минута. Патем, изборот на жанр на музика може да се искористи и за драматично зголемување на интензитетот на обуката. Додека нежните звуци ја масираат тапанчето за време на загревањето, тоа може да стане малку погласно и повалкано за време на работното поставување и обуката на границата. Инспирација и информации за спортот и музиката, може да се најде во нашето списание.

Пилатес мотивација преку поставување на целите

Еден од најважните предизвикувачи на мотивација за пилатес е тоа правилно поставување и формулирање на целите. Може да се направи разлика помеѓу краткорочни цели (регистрација во теретана, прво успешно извршување клупи, сквотови и сл.) Или долгорочни цели (губење на 5 килограми телесни маснотии, добивање на 3 килограми мускулна маса, завршница на маратон). Многу успешни спортисти визуелизираат нивните цели, да ги направи бетонирани. Ова може да се случи чисто во вашиот ум со замислување како изгледате со повеќе мускули или помалку маснотии во телото или во форма на оптичка претстава (постер на wallидот, табла, Фотошоп и др.) Принципите на поставување на целите на прв поглед:
Формулирање на краткорочни и долгорочни цели,Визуелизација на целите,Награда по постигнување на целта,Награда по постигнување на вашите цели е важна. Наградите можат да бидат од материјална, емоционална или кулинарска природа: нови чевли, велнес или вашиот омилен измамник – во зависност од тоа што сакате. Постојаното дејство на поставување на целите и последователната награда ја зголемува мотивацијата неизмерно. Се разбира, нашиот пакет за градење мускули или друг вкусен протеински шејк, на пример, протеин од сурутка, исто така може да биде награда за вас ако веќе амбициозно тренирате.

Пилатес мотивација преку рутина

Дали веќе сте го одложиле тренингот на ден? Дали мислите дека можеби ќе успеете утре? И, истото ти се случува следниот ден? Тогаш е време да внесете повеќе структура во вашето секојдневие. Луѓето се суштества на навика. Потребна ни е рутина што ќе му даде ритам на нашиот ден. Ние сме многу попродуктивни и задоволни. Бидете сигурни дека планирате точно кои денови од неделата сакате да вежбате. Обележете ги овие денови во вашиот дневник. Ова е фиксен датум со самите себе! Денес е понеделник и треба да вежбате за нозе, потоа се повлечете и ја правите тренинг сесијата. После тоа, само ќе се чувствувате добро што го реализиравте вашиот проект и свесно одвоивте време за себе. Дали имате проблеми со планирањето на сесиите за обука? Структуриран план за обука ви помага да воведете повеќе ред во вашето секојдневие и во вашата рутина за обука. Желбата за вашиот следен тренинг може да се зголеми уште повеќе, бидејќи добар план за обука има и видливи резултати. Веднаш штом ќе забележите дека станувате посилни од порано или вашето тело се менува во посакуваната насока, веќе не можете да бидете запрени!

Scroll to Top